آفتاب فسا_به گزارش زینب حق گو؛
آیین تجلیل از سیمبانان زحمتکش شهر فسا با حضور مسئولین شرکت توزیع نیروی برق شهرستان فسا، معاون شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و معاون فرمانداری فسا برگزار شد.
در این مراسم از ۷۰ نفر سیمبان شاغل در این شهرستان تقدیر به عمل آمد و در پایان، از ۵ نفر از سیمبانان برتر که عملکردی ممتاز داشتند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
این مراسم با هدف قدردانی از تلاشها و زحمات بیشائبه سیمبانان در حفظ و پایداری شبکه برق شهرستان و همچنین ارج نهادن به خدمات ارزشمند این قشر زحمتکش برگزار گردید.









دیدگاهتان را بنویسید