به گزارش پایگاه خبری آفتاب فسا و به نقل از خبرگزاری اطلاع رسانی فسا؛ این حادثه دلخراش در ساعت ۲۱:۲۰ روز شنبه، دوم خردادماه به وقوع پیوست. شدت انفجار ناشی از نشت گاز الپیجی و سرایت آن به مخازن بنزین موجود در محل، منجر به وقوع آتشسوزی گسترده در دکههای این بلوار شد.
محمد راستی، رئیس سازمان آتشنشانی فسا، با اعلام این خبر اظهار داشت: بلافاصله پس از اعلام حادثه، تیمهای عملیاتی و امدادی از دو ایستگاه آتشنشانی به محل اعزام و عملیات مهار حریق و امدادرسانی آغاز شد.
وی افزود: متأسفانه در این حادثه، دو نفر از همشهریان به دلیل شدت انفجار و حریق در محل جان خود را از دست دادند و یک مصدوم دیگر نیز توسط عوامل اورژانس جهت طی مراحل درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) فسا منتقل شد.
رئیس سازمان آتشنشانی فسا در تشریح علت اولیه این حادثه گفت: بر اساس بررسیهای میدانی و شواهد عینی، عدم رعایت موازین ایمنی، نشت گاز الپیجی و در پی آن انفجار بطریهای بنزین موجود در دکهها، عامل اصلی وقوع این فاجعه بوده است.
در حال حاضر، پرونده این حادثه جهت تکمیل تحقیقات فنی و بررسی ابعاد دقیقتر موضوع، در دست پیگیری و بررسی کارشناسان قرار دارد.









دیدگاهتان را بنویسید