×
×

آفتاب فسا گزارش می‌دهد؛
آیین تجلیل از سیمبانان فسا برگزار شد

  • کد نوشته: 1975
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۵
  • 165 بازدید
  • ۰
  • آیین تجلیل از سیمبانان شهرستان فسا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و طی آن از ۷۰ سیمبان شاغل قدردانی و ۵ نفر از نیروهای برتر این حوزه به‌صورت ویژه مورد تقدیر قرار گرفتند.
    آیین تجلیل از سیمبانان فسا برگزار شد
  • آفتاب فسا_به گزارش زینب حق گو؛

    آیین تجلیل از سیمبانان زحمتکش شهر فسا با حضور مسئولین شرکت توزیع نیروی برق شهرستان فسا، معاون شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و معاون فرمانداری فسا برگزار شد.

    در این مراسم از ۷۰ نفر سیمبان شاغل در این شهرستان تقدیر به عمل آمد و در پایان، از ۵ نفر از سیمبانان برتر که عملکردی ممتاز داشتند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

    این مراسم با هدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات بی‌شائبه سیمبانان در حفظ و پایداری شبکه برق شهرستان و همچنین ارج نهادن به خدمات ارزشمند این قشر زحمتکش برگزار گردید.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *